MERHABA 2022!

Nilgün Batıyeli/YAZAR

1 Ocak 2022 18:03
A
a
Yeni yıl mesajı olarak uzun uzun yazıyordum ki aşağıda bir arkadaşımın yazısından yaptığım alıntının her söylemek istediğimi ifade ettiğine karar verdim.
gazetehamburg aileme, bizi takip eden değerli okurlarımıza hatta arada bir tıklayan herkese gelsin. Sevgilerimle!
 
***
Kırmızı giymek lazım
Korkuya inat.
Elma yemek lazım
Cennete inat.
Güzele bakmak lazım
Günaha inat.
Yaşamak lazım
Düşmana inat.
Türkü söylemek lazım
Zulme inat.
Şiir yazmak lazım
Ölüme inat.
Ve
Sevmek lazım
İhanete inat.
***
 
Bu yıl da bunlara inatla devam etmek lazım, umutsuzluğa inat.

 
1000
icon
Serdar Çelikörslü 4 Ocak 2022 23:52

Nilgün hanim sizin, tüm gazete Hamburg ailesinin ve okurlarinin yeni yili kutlu olsun, umarim yeni sene yeni umutlarla gelir, her ne kadar an itibari ile konusulacak pozitif gundem yoksunlugu cekse de ulkemiz ÜMIT her zaman var olmali. Sevgiler…

0 1 Cevap Yaz
Hayal Denizi 3 Ocak 2022 22:12

Nil Hocam! Ne iyi etmişsiniz... Alıntıyı paylaşmakla. Bu arkadaşınız sazın bam teline vurmuş. Daha önce görsem, aynı tavrı bende sergilerdim. Bilgece ve de Atatürk'ün işaret ettiği muhasır medeniyeti işaret eden bir kutlama. Şaka bir yana ben bu bayram tebliğini çok sevdim. Evrende var olan, herkesin yeni yılını aynı duygularla kutlamak isterim.

0 1 Cevap Yaz
Esin Ayder 2 Ocak 2022 21:31

Tüm beklentilerimizin 2022 de gerceklesmesi dileği ile...

0 1 Cevap Yaz
Erzan Ünlü 2 Ocak 2022 21:21

Şiirlerinizi bekliyorum

0 1 Cevap Yaz
Didem 2 Ocak 2022 21:16

Yeni yıl, yeni umutlar... 2022 güzelliklerle gelsin hepimize.

0 1 Cevap Yaz
Aysun Uzuncan 2 Ocak 2022 17:46

Ürkek bir serçe gibi eğme başını, Kaldır basını ve dik dur, Bu senin değil,ülkenin ayıbı. Hırpalanmış yerlerinden öperim çocuk. Bir Nazım Hikmet Ran siiride benden olsun Iyi seneler ,sağlıklı mutlu yillar

0 2 Cevap Yaz